گذشته دلگیر

وقتی فکر میکنم به گذشته ها ، آتش میگیرد باز این دل تنها
وقتی فکر میکنم به آن روزها ، باز هم در قلبم مینشیند آن غم بی وفا
با خود گفته بودم دیگر اشک نمیریزم ، دست خودم نیست ، تا به یادت می افتم نمیتوانم در برابر سیل اشکهایم بایستم
با خود گفته بودم فراموشت میکنم ، اما روزی می آید ، مثل امروز ، لحظه ای می آید دلگیرتر از دیروز ، که باز آن خاطرات بی تکرار ، دوباره در خیالم تکرار میشود
نه انگار نمیتوانم بر سر عهد خویش بمانم ، اینکه فراموشت کنم و گذشته ها را به یاد نیاورم
هر چه قدر میخواهم به تو فکر نکنم ، یا با شنیدن اسمت ، یا با دیدن یکی مثل تو بدجور دلم میگیرد
یک روز ، یک جایی ، یک زمانی با هم ، در  همینجا ، همینجا که اینک  تنها نشسته ام ، نشسته بودیم، تو مرا نگاه میکردی ، دستت در دستانم بود و با هم عهدی بسته بودیم
حالا تو کجایی، خدا میداند ، در فکرت چه میگذرد ، آیا هنوز هم مثل من به یاد آن روزها می افتی ، آیا هنوز هم مثل من با یاد آن روزها به گریه می افتی
آیا با شنیدن اسمم دلت میگیرد یا با دیدن یکی مثل من یک قطره اشک ، تنها یک قطره اشک از چشمانت میریزد؟
عجب زمانه ایست این زمانه ی بی وفا ، خیلی وقت است دلم را سپرده ام به خدا
هر چه میخواهم فکر نکنم به آن روزها ، یک خاطره ، تنها یک خاطره از تو ، باز هم میسوزاند دل تنهایم را…



نظرات شما عزیزان:

hasan
ساعت10:33---7 آبان 1390
سلام.خیلی وب زیبایی بود بهتون تیریک میگم

armin
ساعت9:37---1 آبان 1390
+=


غریبه
ساعت23:03---29 مهر 1390


Dr.f.ok
ساعت22:40---29 مهر 1390
salam farzadam belakhare nazar dadam
allbatte tazegiya az matnaye ashegane badam miyad shayad oghde-ee shodam!!
albatte be ghalamet ehteram mizaram nazaram shakhsi bud


دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت22:03---29 مهر 1390
میگم چه چیزای خوشملی مینویسیا
ایول حال کردم
خیلی قشنگ و احساسی بود
منم که عاشق اینجور چیزااااااااا


دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت22:02---29 مهر 1390
سیلام گلکم
من اپیدم
بدو بیا که یه خبر دارم


mohsen bay
ساعت20:58---29 مهر 1390


mohsen bay
ساعت17:40---29 مهر 1390
سیلام خوبی
خوشحال میشم به وب من هم سری بزنی از بچه های فیس بوک فارسی


بچه مثبت
ساعت15:49---29 مهر 1390
سلام ....
وب بسیار بسیار زیبا وپرباتر و باحالی داری ....
خوشحال می شم نظرت رو درمورد وبم بدونم همینطور تور رو جزء بچه مثبت ها ببینم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
جمعه 29 مهر 1390برچسب:, | 2:56 بعد از ظهر | بهاره رسولی |